суббота, 13 мая 2017 г.

Список літератури на ЗНО 2018 з української літератури

1Маруся Чурай«Віють вітри»
2«За світ встали козаченьки»
3Історичні пісні«Ой Морозе, Морозенку»
4«Чи не той то Хміль»
5«Дума про Марусю Богуславку»
6НевідомийБалада «Бондарівна»
7«Повість минулих літ»
8«Слово про похід Ігорів»
9Григорій Сковорода«De libertate»
10«Всякому місту – звичай і права»
11«Бджола та Шершень»
12Іван Котляревський«Енеїда»
13«Наталка Полтавка»
14Г. Квітка-Основ’яненко«Маруся»
15Тарас Шевченко«До Основ’яненка»
16«Катерина»
17«Гайдамаки»
18«Кавказ»
19«Сон» («У всякого своя доля)
20«І мертвим, і живим, і ненарожденним…»
21«Заповіт»
22«Мені однаково»
23Пантелеймон Куліш“Чорна рада”
24Марко Вовчок«Максим Гримач»
25Іван Нечуй-Левицький«Кайдашева сім’я»
26Панас Мирний«Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
27Іван Карпенко-Карий“Мартин Боруля”
28Іван Франко«Гімн»
29«Чого являєшся мені у сні»
30«Мойсей»
31Михайло Коцюбинський«Тіні забутих предків»
32«Intermezzo»
33Ольга Кобилянська«Земля»
34Леся Українка«Contra spem spero!»,
35«Лісова пісня»
36Василь Стефаник«Камінний хрест»
37Микола Вороний«Блакитна Панна»
38Олександр Олесь«Чари ночі»
39«О слово рідне! Орле скутий!..»
40Володимир Винниченко«Момент»
41Павло Тичина«О панно Інно»
42«Арфами, арфами…»
43«Ви знаєте, як липа шелестить…»
44Максим Рильський«Молюсь і вірю…»
45Микола Хвильовий«Я (Романтика)»
46Юрій Яновський«Подвійне коло»
47«Шаланда в морі»
48Володимир Сосюра«Любіть Україну»
49Валер’ян Підмогильний«Місто»
50Остап Вишня«Моя автобіографія»
51«Сом»
52Микола Куліш«Мина Мазайло»
53Богдан-Ігор Антонич«Різдво»
54Олександр Довженко«Україна в огні»
55«Зачарована Десна»
56Андрій Малишко«Пісня про рушник»
57Василь Симоненко«Лебеді материнства»
58Олесь Гончар«За мить щастя»
59Григір Тютюнник«Три зозулі з поклоном»
60Василь Стус«Як добре те, що смерті не боюсь я»
61«О земле втрачена, явися!..»
62Іван Драч «Балада про соняшник»
63Ліна Костенко«Страшні слова, коли вони мовчать»
64«Українське альфреско»
65«Маруся Чурай»
66Іван Багряний «Тигролови»
67Євген Маланюк«Стилет чи стилос?»

Зверни увагу на:

  • Твір “Ти знаєш, що ти Людина”
  • Чого являєшся мені у сні. Аналіз та художня характеристка.
  • Іван Франко. «Гімн», «Чого являєшся мені у сні», «Мойсей»
  • Залізний острів – читати новелу з роману “Тронка”

Комментариев нет:

Отправить комментарий